söndag 24 maj 2015

Hänryckt


Helgen har förstås präglats av min födelsedag i fredags.
Jag påminns om den genom alla härliga blommor, som jag fick av vännerna som var här och uppvaktade.

Tusen TACK för alla rara grattishälsningar i förra inlägget!



 En liten bit av tårtan finns också kvar, den ska njutas ikväll.



Igår blev det en tur till torpet och där blev jag naturligtvis hänryckt av all prakt som råder nu! En underbar pingstafton blev det och sen blev det såklart Mellon och GRATTIS till Måns, som vann hela klabbet! Vilken kille han är!

Nu laddar jag inför ett arbetspass med en av mina körer.

Ha en fortsatt fin pingsthelg!

11 kommentarer:

Finaste mattan sa...

Åååh vilken fin bukett! : )

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis i efterskott, vilken fin dag och fylla år på. Jättevacker bukett, syrener är sommar.
Kramar/AM

Snäckskalsdalen. sa...

Den där tårtan såg väldigt smaskig ut! Och Torpet är som en dröm!
Agneta kram

M/S Design sa...

Gratulerar i efterskott!!
Min bror fyller samma dag och det brukar nästan alltid vara fint väder den dagen.
En bit av den tårtan... ser smaskens ut
Ha de bra
Mariana

Mejrams! sa...

Ljuvliga torparträdgård! Du, den tårtan ser god ut, njut! Kram Merja

Meta sa...

Härligt att få fira födelsedag i flera dagar och så vacker bild på torpet du har
Ha en fin och skön vecka
Kram Meta

Monica sa...

Ja, vilken fin födelsedagshelg du har haft! Den bästa tiden att fylla år...
Kram, Monica

Solstrimmor sa...

Dessa underbara försommarbuketter! Här har inte syrenerna slagit ut än men häggen är helt fantastisk och doften lindar in hela stan i godoft!
Din tårta andas verkligen födelsedag och sommar! En sån som smakar lika bra dagen efter...

Önskar dig en fin vecka.
Kramar från Eva-Mari, som älskar dina torpbilder:)

Hajan sa...

Så vackert det är vid ditt torp.
Du måste ju vara jättenöjd nu, med all denna fägring.
Då har Du ju firat i 2 veckor
nu, bättre kan det ju inte bli.

kram Hajan

G:a Affären sa...

Syrener i kruka, vilken känsla när huset doftar syren!
Och tårta med jordgubbar ger verkligen en sommarkänsla.
Jag somnade ifrån halva festivalen men blev så glad när jag hörde att Måns vann, musik är livets krydda!

Önskar dig fina dagar!
Kramar /Cia

Ann Kåge sa...

Så ljuvliga blommor. vackraste tårtan och all skir grönska på ditt torp - visst är det skönt att få bli lite hänryckt då och då.
Kramar Ann