tisdag 30 april 2013

Valborg


En fin och stämningsfull Valborg önskar jag er!

15 kommentarer:

Rosa i huset i vitt sa...

Detsamma till dig
kram Rosa

Hajan sa...

Tack det samma, vore bra om Valborg kunde bli lite varmare.
För alla små som skall titta på brasan, det bliver som lite mysigare då.
kram från Hajan

M/S Design sa...

Önskar dej detsamma
Mariana

Helens trädgård sa...

Tack!
Önskar dig det samma!

Fin bild!

Meta sa...

Det samma till dig! får ta det lilla lugna och kurera en liten förkylning här.
Kram Meta

Huset bakom lindarna sa...

Önskar dej detsamma! Underbara violer! Kram/Finas mammis

Snäckskalsdalen. sa...

Kvittrade kören fin i helgen nu då? Och nu, idag, är det väl dags igen, eller hur? Jag hörde lite på radion förut och det är något speciellt, jag blundade och låtsades att det verkligen var vår. Visserligen regnar det inte här idag, men det blåser full storm och är hela 5,6 grader varmt, så vi månde jubla över det. Du vet, nu flyttar jag snart. Inte för att jag vet vart, men i alla fall.......Ha en riktigt fin Valborgs helg!
Storkramar
Agneta

Monica sa...

Tack detsamma!
Här firar vi med vårmiddag för goda vänner ikväll!
Kram, Monica

Vardag och flärd sa...

Fin Valborg till dig också!
Kram Eva

MINA TVÅ HEM sa...

Trevlig valborg åt dej också!
Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

Fröken Grön sa...

Och detsamma önskar jag dig!
Imorgon är det utlovat sol, så då blir det en dag i trädgården. Hurra!
Kram!
/Anna-Karin

Elzie sa...

Ha en fin valborg du också. Här myses den inne, har ingen lust att gå ner till sjön och bli genomblåst!!
Kram Elzie

Helena, The Swenglish Home sa...

Och detsamma önskar jag dig!

Tänk, jag kan inte låta bli att fnissa lite... numera tycks jag behöva gå in och kika på lite svenska bloggar för att komma på att det är Valborgsmässofirande på gång! Här i UK går denna dag alldeles obemärkt förbi, men idag var det en synnerligen sällsamt solig sista april, så helt obemärkt gick dagen ändå inte förbi!

Hoppas du har en skön kväll. Kanske "Vintern rasat" vid någon eld?

Kram,
HElena

STENLYCKA sa...

Önskar dig en fin dag och en skön början på vår underbara
månad maj!
Kram Raina

G:a Affären sa...

Önskar dig en fin kväll, den första i maj.
Själv var jag hemma med hunden igår, han inte gillar ljudet från fyrverkeriet. Men det blev en mysig kväll ändå.

Kramar
Cia