tisdag 23 december 2014

Dan före dan...


Nu har lugnet infunnit sej hos mej efter både bjudning och konsert i helgen. Nu ska jag bara njuta av ledigheten och de blanka dagarna.


På torpet lyser det i fönstren och utanför också. 
Det var ju där jag alltid firade jularna när jag bodde i Stockholm - nu är det annorlunda.
Jag kommer ändå att vara där och pyssla om det lite och bara njuta av just DEN julfriden som råder där.

Här lyser den låga solen och gräset är grönt! 
Jag har råkat ut för en ilsken nackspärr, så en skogspromenad i solen kommer att göra gott!

Ha en riktigt skön och fin dan-före-dan!

9 kommentarer:

Solstrimmor sa...

Nackspärr är minsann nog så hindrande! Tur att dina åtaganden är slutförda, njut nu av sköna ledigheten.
Idag har vi sol, -9 och ett tunt snötäcke! Hoppas det håller i sig över julhelgerna.

Ha en skön skogspromenad, en fridsam jul och ett gott nytt 2015!
Julkramar från Eva-Mari

Fröken Grön sa...

Så julfint hos dig, både i lägenheten och på torpet.
Nackspärr låter verkligen inget vidare, men är väl en typisk konsekvens av att du har hållit ett högt tempo i december.
Krya på dig och stor varm julkram!
/Anna-Karin

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Börjar bli klart här också, ska bara rulla lite köttbullar.
Önskar dig en riktig
GOD JUL ♥
Julkramar
AnnaMaria

Monica sa...

Det ser så lugnt och fridfullt ut i ditt smakfulla hem!
Önskar dig en riktigt God Jul och hoppas att din nackspärr snabbt går över!
Julkram, Monica

Loppisälskare sa...

En riktigt God Jul till dig och njut av julefriden. Lutspelaren skickar sina varma hälsningar.
Kram / RosMarie

Margareta sa...

Julefriden är ett fint ord...det säger så mycke.
Hoppas din nackspärr ger vika,och att du får njuta friden.
En God och Fridfull jul önskar jag dig!

Julkramen Margareta

Meta sa...

Önskar krya på dig och ha det riktigt gott i jul
Kram Meta

Mejrams! sa...

En riktigt God Jul önskar jag dig också! Hoppas nackspärren har gett sig. Kram Merja

Vitt hus med svarta knutar sa...

Jag vill önska dig en God Jul och ett Gott Nytt År!
Kram,
Regina