onsdag 24 december 2014

Julafton


Nu har vi hunnit ända fram till själva julafton och jag njuter av de vackra fådda blommorna på min köksbänk!

Den mat jag vill ha är fixad och lugnet har spritt sej i mitt hem.
Det blir verkligen en lugn och skön jul hemma hos mej, men jag ser fram emot en sen jullunch hos goda vänner i närheten.

En riktigt fridsam och GOD JUL önskar jag alla som tittar in här!
(Tack för alla krya-på-dej-hälsningar i förra inlägget! Det hjälpte säkert för nackspärren är något bättre idag).

13 kommentarer:

MårsArt sa...

Önskar dig en God Jul, Lisa!
Kram
Agneta

Monica sa...

Tack detsamma, kära Lisa!
Julkram, Monica

Margareta sa...

Ha en riktigt bra julafton!!En fridefull dag!
Kram Margareta

Hajan sa...

så bra att nackspärren släppte.
ibland hjälper det med bara några vänliga ord och omtanke
från någon.

God fortsättning heter det redan

Ann Kåge sa...

En fin och skön jul till dig!
Kramar Ann

Meta sa...

Så skönt med nackspärren ( telepati eller vad är det man säger)
Önskar dig en fortsatt fin helg
Kram Meta

Maria sa...

God jul och god fortsättning på dig. Nackspärr inget kul att ha. Så skönt att den gett med sig. Kram
Maria

M/S Design sa...

God fortsättning på julhelgen
Mariana

STENLYCKA sa...

En stor varm kram till dig och önskan om en skön fortsättning på julen!
Må så gott!
Raina

Annica sa...

En riktigt god fortsättning på julhelgerna önskar jag Dej!

KRAM
Annica

Anonym sa...

Jag önskar dig en god fortsättning. Nackspärr är inget trevligt att råka ut för. Hoppas du är helt kurant nu. Kram Bosse

G:a Affären sa...

Kikar in för att önska dig en god fortsättning!
En fridsam julhelg är nog de vi alla vill ha.
Så skönt att nackspärren börjat gett med sig och att du fått vackra blommor att njuta av, från julkonserten kanske?
Det blev grönkål över och jag gjorde chips, det var verkligen gott och uppskattat!

Ha det gott Lisa!
Kramar /Cia

Agneta K-Åhs sa...

Sent omsider, när det nya året gläntar på dörren, vill jag önska dig att det blir ett gott sådant och samtidigt tacka för alla fina inlägg du gjort under det är som snart är tillända. Kram