tisdag 18 mars 2014

Tisdagsvinklar



Jag försöker hitta vinklar i mitt nya boende, nu när ljuset har återvänt. Det känns fortfarande lite ovant och jag är mest förtjust i sidoljuset. Här är några bilder från vardagsrummet.

I alla rummen strålar solen just nu och den kryper längre och längre in. Jag älskar soliga morgnar! Då är det svårt att ligga kvar i sängen.

Idag blir det besök på torpet och kanske lite fixande där om det inte blåser för mycket.

Glöm inte att delta i utlottningen av mina nya kort! Klicka HÄR!

Ha en fin tisdag!

8 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Fina vinklar. Så fint du hängt speglarna och satt ihop ljusstakarna. Hoppas du får en härlig dag vid torpet.
Kramar/AM

Meta sa...

Önskar dig en fin dag också på torpet,
Det är lite närmare naturen, som vi behöver ibland. Solen är det bästa som finns för att göra någon glad.
Har hittat en stol som kanske skal få en plantering isig idag.
Ha det härligt
Kram Meta

Rut och Signe sa...

Ha en fin dag vid torpet!

Kram Marie

Mejrams! sa...

Ja, du har verkligen ett fint ljus i din lägenhet! Hoppas du får en riktigt fin stund på torpet! Kul att du gillade rostornen! Kram Merja

Loppisälskare sa...

Vilket ljus du har i din lägenhet och i dina bilder. Sedan är motiven underbara också. Måste vara härligt att ha ett torp att längta till och besöka. ha det bäst. Kram RosMarie

Eleonora sa...

Du har så fint pyssel i ditt vardagsrum. Hoppas du får en skön dag på torpet. Vårkram!

Monica sa...

Håller helt med dig om att det är härligt med soliga morgnar, men problem att ligga kvar i sängen, har jag inte! Däremot att komma i säng på kvällarna...
Ha det bra, kram, Monica

Maria sa...

Fantastiskt fint tycker jag. Och tack för ljuset som återvänt.
Må gott från Maria