söndag 13 november 2011

Fådda blommor


Nästan som en riktig primadonna kände jag mej i fredagskväll efter premiären med teatergänget...


Så många vackra blommor jag fick, trots att jag bara var på scenen vid ett nummer när jag spelade dragspel...

I övrigt satt jag ju tryggt vid pianot nedanför scenen under hela föreställningen...

Tre föreställningar avklarade och de två sista idag! Fantastiskt roligt är det, men man känner tröttheten och det gäller att ladda under den lilla lediga tid man har.

Så, mitt i disiga november ville jag att ni också skulle få njuta av vackra blommor, och på självaste fars dag dessutom.

Nästa vecka fortsätter jag med att packa upp de sista kartongerna här i huset! Det ska bli lite hyllor och annat fix och det ska bli så skönt att få lite ordning här efter flytten. Jag känner redan hur mitt nya hem växer fram och jag får idéer hela tiden!

Ha  en riktigt skön och fin söndag och krama era pappor lite extra!

14 kommentarer:

rosenälvorna sa...

Hej, vad kul att det verkat gått bra med premiären och det är väl klart att även du ska ha uppskattning även om du "bara" mest suttit vid pianot :) Vackra underbara rosor. Christina

Solstrimmor sa...

Tack för blomnjutet! Så roligt att allt gått bra... trodde inget annat heller! Njut nu av din primadonnablommor!

Lycka till med dagens föreställningar också.
Kram Eva-Mari

Monica sa...

Härligt med blommor i novemberdiset, roligt det går bra med föreställningarna!

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vad roligt att höra att premiären gick bra, det ger energi till kommande föreställningar! De vackra blommorna är du så väl värd, alla är lika viktiga i ensemblen för att en föreställning ska bli bra...

Önskar dig en underbar söndag!
Kram,
Regina

Maria sa...

Tack för att du delar med dig av dina underbara blommor. Vilken känsla detta måste vara. Önskar dig en fin söndag, kram Maria

Eva sa...

Underbart att Du vill dela med Dig av de "fådda" blommorna, när Du har så mycket att göra.

Önskar Dig en skön söndag och lycka till med de återstående föreställningarna.

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis till en lysande premiär, och det är inte så bara och spela inte. Skulle ha varit så roligt och sett detta. Ljuvliga rosor du fick.
Kramar
AnnaMaria

Vintage House sa...

hej
så roligt att allt gick bra och så vackra blommor du fick.
Kan tänka mig att känner dig trött du får ta lite tid och vila dig...
önskar dig en mysig söndag
kram
sandra

STENLYCKA sa...

Roligt Lisa att allt har gott bra, härligt för dig och alla som medverkar att det blir uppskattat när man har övat och lagt ned mycket arbete.
Det är klart att du skall ha mycket blommor det är ju du som ser till att det blir musik och jag förstår att du gör det på ett utmärkt sätt!
Ha det gott!
Kram Raina

Eleonora sa...

Så skönt att det gick så bra med föreställningarna! Underbara blommor du fick och du är värd varenda en av dem.

Blir roligt att få följa vidare uppackning. Ha det gott. Kram

Puumuli sa...

Grattis till att er föreställning gick fint! Underbara blommor!

Ha en fin start på den nya veckan!

Kram
Sari från Puumuli

annashusidingtuna sa...

Hej!
Klart att du också ska ah blommor även om du inte stått på scenen hela tiden, du har ju spelat hela tiden om jag förstod rätt.
Så njut du som bara den av dina fina blommor!!
Ser att du är nyinflyttad, jobbigt men ändå kul när man ser att man kommer någon vart med upppackningen.
Kram Anna

Vida sa...

tror alldeles säkert att du är värd varje kronblad;))i buketten.. roligt att det gick bra och att du är nöjd;))

ha en fortsatt trevlig söndag;)
Vidakram

Monica sa...

Åh, så vackra rosor! Jag är övertygad om att du mer än väl är värd dom! Så roligt det måste vara att uppträda inför publik!
Kram, Monica